Wednesday 27 February 2019

KEMPEN SELFIE & MENANG


Assalamualaikum...haiiiii customer customer Isila yang tersayang.
Mas nak kongsi berita gembira ni!!!!

Sekarang ni HQ Isila tengah lancarkan Kempen Selfie & Menang selama 90 hari. Special untuk customer customer Isila yang dah dapat hasil, anda akan dapat Voucher RM10 dengan syarat:-
👉 hantarkan gambar selfie anda bersama ISila berserta dengan testimoni hasil yang anda dapat setelah mengamalkan isila.


Contoh gambar selfie bersama Isila berserta testimoni


Contoh Voucher Rm10 yang bakal anda dapat
*Voucher RM10 akan diberikan setelah gambar selfie bersama Isila berserta testimoni anda dihantarkan kepada team Isila yang sah.



 ISila diformulakn khas untuk kesihatan sendi. Ligamen. Tulang. Otot dll. Isila berasaskan DGlucosamine. Bovine. Collagen type2. Dan vitamin asas tubuh badan. Gabungan nutrisi badan yang menyerap ke dalam tulang. Sendi. Rawan sendi. Otot dan sel badan. Isila akan kembalikan keanjalan rawan sendi pada sendi. Untuk sakit sendi & lutut. Masalah ligamen.
Kesan Ada yg seawal 3hr. Ada yg ambil masa hgga 3 bln bergantung pada badan kerana ISila akan mengubati dr dlm badan kita.

Bahan utama dalam ISILA adalah KOLAGEN TYPE-2 yang merupakan penemuan terkini dan telah menjadi satu fenomena yang menggantikan glukosamin dalam rawatan sendi. Kolagen type-2 berfungsi secara khusus untuk pembaikpulihan sendi. Ia menambah ketebalan rawan sendi, menambahkan cecair pelincir (synovial) dan memperbaiki kebolehlenturan ligamen dan salur darah.  
Kolagen Bovine yang digunakan akan mengaktifkan sel-sel untuk bekerja kembali.

Untuk pertanyaan anda boleh whatsapp :-
Mas (0108704826)
Nad (0103356203)




No comments:

Post a Comment