Sunday 16 September 2018

soalan lazim berkaitan ISila

Soalan lazim berkaitan dengan Isila


1) Berapa lama masa yang diambil untuk produk ini menampakkan keberkesanannya ?
>> 1 - 3 hari. Ada yang ambik masa sehingga 1 - 2 minggu. Ia bergantung kepada kepada sistem metabolisme badan masing2. Jgn risau ISila mempunyai dos dan khasiat yang cukup tau untuk beri kesan yang paling cepat !

2) Ibu mengandung / menyusu boleh ambil produk ni ?
>> Boleh. kami ada testimoni ibu mengandung hilang sakit belakang.

3) Saya ada alahan dengan seafood, boleh ke ambil produk ni ?
>> Boleh untuk yang hanya mempunyai alahan biasa. kepada yang SUPER ALAHAN / TERUK lebih baik jika dirujuk dengan doktor dahulu kerana ISila mengandungi kolagen dari ikan talapia (tapi dalam dos yang sangat minimum) & glukosmine yang bersumberkan cengkerang.

4) Lutut / buku lali ibu dan ayah saya sakit teruk sejak sekian lama, bolehkah produk ini menghilangkan kesan tersebut ?
>> Boleh, In Sha Allah. Berikan masa selama 1 - 2 minggu kepada ISila untuk bertindak. Sebagusnya sebulan tau ! Lagi bagus 3 bulan dimakan tanpa stop untuk yang terbaik !!

5) Saya ada masalah sengal - sengal / urat tegang / lenguh, adakah produk ini berkesan ?
>> Berkesan. Itu lah kehebatan bovine dan alrgenine yang mampu merawat masalah macam diatas. Kami ada testimoni yang kata sengal - sengal mereka hilang lepas makan ISila.

6) Ada kesan sampingan ke makan produk ni ?
>> 100% tak ada. Produk dihasilkan oleh Kilang GMP yang dipantau oleh KKM.

7) ISila boleh menggemukkan ?
>> Confirm tak ! Sebabnya kami guna Kolagen Ikan. Malah boleh menguruskan badan dan memberi berat badan yang ideal. Kalau dah kurus tu takkan kurus dah. Testimoni kami kata makan ISila perut makin kempis dan badan makin kurus. Pembuang najis juga lawas tiada masalah pencernaan. lagi hebat ? ISila kami membuang toksin sebab tu boleh kurus !

8) Boleh ke campur dengan supplement lain ?
>> Boleh tak ada masalah. Tidak perlu jarakkan pon takpa. Jika supplement yang anda makan diambil pada waktu pagi, anda boleh ambil ISila pada waktu malam.

9) Kalau ada ambil ubat - ubatan doktor boleh ke ambil ISila? Kalau boleh berapa lama perlu jarakkan masa ?
>> Jamu dan ubat - ubatan perlu dijarakkan 30 minit ke 2 jam sebelum pengambilan ISila. Selain dibancuh, ISila juga boleh dikemam dan rasanya sagat sedap, jadi boleh dibawa kemana - mana untuk diambil selepas sela masa yang diberitahu.

10) Siapakah yang tidak boleh amalkan ISila ?
>>ISila tidak boleh diamalkan oleh mereka yang ada masalah kesihatan organ yang kronik atau 'fregile people' seperti masalah hati bengkak, masalah buah pinggang dan jantung bengkak.

11) Bolehkah campur ISila dengan jamu atau akar kayu herba atau supplement lain ?
>> ISila boleh diambil seperti biasa dengan semua jenis supplement yang lulus kkm dan diformula secara farmasitikal. Disarankan jarakkan masa.
>> ISila TIDAK BOLEH dicampur dengan atau makan bersama bersama akar kayu / maajun / herba kerana reaksi bahan kandungan yang tidak diketahui pada badan dan organ.


Untuk info lebih lanjut boleh berhubung terus dengan Stokis atau agen berhampiran.


Pm / Whatsapp ke >> 019-5136939
Pm / Whatsapp ke >> 019-5136939
Pm / Whatsapp ke >> 019-5136939















No comments:

Post a Comment